Afspraak maken:
Afspraak maken gaat eenvoudig via de buttons op de website. Alvorens een behandeling neem ik tijd voor een intake gesprek. Dit is gratis en vrijblijvend. Als we besluiten om nu geen behandeling te doen of de behandeling op een later tijdstip te plannen dan zijn hier geen kosten aan verbonden.
Behandeling:
Wanneer je bij Healthy Skin Concept komt voor een behandeling, krijg je een duidelijke uitleg over de procedure. Er worden foto’s gemaakt voor je medisch dossier en je ondertekent een toestemmingsverklaring voor de behandeling. Daarnaast ontvang je adviezen voor na de behandeling, deze licht ik mondeling toe, ontvang je per e-mail en staan op de website vermeld onder desbetreffende behandeling.
Spoed
Als je na een behandeling vragen hebt, kan je het beste een e-mail sturen naar info@healthyskinconcept.nl. Bij spoed of dringende vragen bellen naar 06-48154089.
Klachten procedure
Healthy Skin Concept streeft ernaar om de beste zorg en service te verlenen. Wij informeren je uitgebreid voor een behandeling en doen ons best om de beste resultaten te bereiken.
Mocht het toch voorkomen dat je niet tevreden bent of een klacht hebt laat het ons dan weten. We gaan graag graag in gesprek om samen naar een oplossing te zoeken.
Als je de klacht niet met ons kunt bespreken of onafhankelijke ondersteuning wenst, kan je contact opnemen met een klachtenfunctionaris van het CBKZ (Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg). Zij (of hij) is onpartijdig, werkt onafhankelijk en helpt je graag verder met ondersteuning en advies. Ook bemiddelt de klachtenfunctionaris bij het vinden van een oplossing. Alles wat je de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.
Contactgegevens klachtenfunctionaris CBKZ
De klachtenfunctionaris is op werkdagen telefonisch te bereiken via 0183-68 28 29, van 9.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 16.30 uur.
Je kunt ook een e-mail sturen naar klachten@cbkz.nl.
Klachten en geschillen regeling
Hebben de voorgaande stappen niet tot een oplossing geleid? Dan kun je je klacht laten beoordelen door de Commissie Uiterlijke Verzorging van De Geschillencommissie. Over de procedure bij de geschillencommissie vind je meer op www.degeschillencommissie.nl.